BrommaAkuten vårdcentral går nu att nå ivår egen app

På efterfrågan från våra patienter så har vi släppt vår egen app på App Store och Google Play som ett komplement till vår fysiska verksamhet här på Brommaplan. Vi kommer därför ej längre gå att nå på Hej! Samtal Online efter den 16/7. Vi hoppas att detta ska underlätta möjligheten för våra patienter att ta kontakt med oss och på sikt ge oss mer flexibilitet vid framtida utveckling av appen, fler betalningsmöjligheter (kommer i september) och den nya möjligheten för din sköterska och läkare att enkelt boka upp nästa möte digitalt under ditt besök hos oss. Skulle det vara så att du inte har möjlighet att komma på ditt fysiska besök men vill ändra denna till en digital tid så är det bara att ringa upp så ordnar sköterskan på telefonen detta. Vi tycker att det ska vara enkelt att boka upp en digital tid om man har svårt att ta sig till vårdcentralen, men att samma vårdgivare ska finnas tillgängliga på plats om man vill besöka oss som vanligt, fler möjligheter till dig utan kompromisser.

Vad behöver jag?

  • En smartphone
  • Mobilt BankID

Hur laddar jag ner appen?

  1. Gå in på Google Play respektive App Store på din mobiltelefon.
  2. Sök efter Brommaakutenvc och tryck på knappen ladda ner/hämta.
  3. Efter att nedladdning och installationen är klar så kommer du att hitta oss på din telefon med vår logotyp.

Appen är väldigt enkel att använda. Logga bara in med ditt mobila BankID, tryck på Nytt ärende och välj den tid och läkare som passar dig. Läkare ringer upp när det är dags.

Ses där!

Öppettider

Dagsmottagning: 08:00-17:00

Digitalmottagning: Öppen förmiddag till 19:00

BrommaAkuten AB, Tunnlandet 1, 168 36 Bromma. 08-505 854 00.